Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο μήνυμα του Τάσου Καμούτση

Αγαπητοί συμπατριώτες, συμπατριώτισσες
Μετά τα οριστικά αποτελέσματα όσο αφορά την ψηφοφορία με σταυρό προτίμησης των περιφερειακών εκλογών της περασμένης Κυριακής 7/11ου , επιθυμώ να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που ζούμε καθημερινά ΜΑΖΙ στον τόπο μας, αλλά και στους συμπατριώτες μας που για λόγους άλλους (επαγγελματικούς κατά κανόνα) κατοικούν εκτός, για την μεγάλη υποστήριξη και τιμή στο πρόσωπό μου.
Να ευχαριστήσω εκείνους που δεν στήριξαν τον συνδυασμό που συμμετείχα και κατ΄ επέκταση και εμένα, γιατί αυτό απαιτεί η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Να ευχαριστήσω εκείνους που στήριξαν τον συνδυασμό, αλλά δεν επέλεξαν εμένα, γιατί αυτό απαιτεί η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ του ανθρώπου και το κυριαρχικό δικαίωμα της ελεύθερης λειτουργίας και δράσης και ο σεβασμός της προσωπικότητας του πολίτη και των επιλογών του.
Μετά από μια σημαντική διαδρομή (για επιστημονικούς κυρίως λόγους) μακριά από την Βοιωτία, επέλεξα να ζήσω και να μεγαλώσω το παιδί μου στον τόπο στον οποίο μεγάλωσα, στο μικρό χωριό της Ελλοπίας. Δεν κατάγομαι από κανενός είδους πολιτική οικογένεια και ούτε έχω υπηρετήσει το πολιτικό σύστημα από οποιοδήποτε πόστο.
Οι 3.000 σταυροί που συνέλεξα και οι ελάχιστοι μόνο που υπολείπονταν για την εκλογή μου, είναι επιλογή των οικείων μου, των ανά όλη την Βοιωτία ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ και γενικά των ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ μου.
Έμεινα μακριά από οποιαδήποτε ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ και μακριά από οποιοδήποτε ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ και ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΣΜΟ και έτσι οι 3.000 ψήφοι είναι οι ψήφοι του ΑΠΛΟΥ και ΑΔΟΛΟΥ ανθρώπου. Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ψήφος δηλαδή.
Ο λόγος αυτός και η στήριξή σας με έκαναν να νοιώσω για άλλη μια φορά ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ.
Η καθαρότητα των πράξεών μου και το αποτέλεσμα είναι τιμή τόσο για εμένα όσο και για όσους με τίμησαν με την ψήφο τους.
Μετά από μια 27χρονη και συνεχή παρουσία στα κομματικά δρώμενα του ΠΑΣΟΚ και ως απλός υπηρέτης του κόμματος και χωρίς να υπάρχει ούτε ένας που να ομολογεί ότι εγώ η οικείος μου είχα όφελος από την παρουσία αυτή (οικονομικά, επαγγελματικά, κοινωνικά κτλ), σας δηλώνω πως ειδικά σήμερα που ο απλός άνθρωπος – πολίτης βάλλεται από το σύστημα και από πολιτικές επιλογές πολλών ετών, θα παραμείνω πιστός στις αρχές και στις αξίες με τις οποίες μεγάλωσα και με όλες τις δυνάμεις μου δίπλα στον ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ και τα προβλήματά του, μη δεχόμενος ΠΟΤΕ να αφομοιωθώ από το σύστημα. Θα παραμείνω ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ και θα είμαι ΠΑΡΩΝ.

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: