Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Να "αποκαλυφθούν τώρα" οι συκοφάντες...

Ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό «Σύγχρονη Θήβα» είμαι ανοιχτός σε κάθε κριτική. Γνωρίζω πολύ καλά ότι η είσοδος στο Δημόσιο βίου του Δήμου μας επιτάσσει τον έλεγχο εκείνων που προτίθενται να ασκήσουν δημοτική εξουσία.
Η κριτική αυτή μπορεί να είναι ακόμα και δριμεία. Όμως σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται υπό τον μανδύα της «ανωνυμίας» και της “ψευδωνυμίας” στη συγκεκριμένη περίπτωση “φιλόλογος” κτλ, να δέχεται ο οποιοσδήποτε υποψήφιος κτυπήματα «κάτω από τη ζώνη». Θα πρέπει να κατανοήσουν οι ακατανόητοι κριτές μου ότι το ψέμα και η συκοφαντία έχουν κοντά ποδάρια. Ξεκαθαρίζω ότι : κρίνονται και οι κρίνοντες αλλά και εκείνοι που κρίνουν τους κρίνοντες, επομένως κρίνονται οι πάντες: και οι ανώνυμοι στο διαδίκτυο και οι επώνυμοι εντός ή εκτός. Θα έπρεπε να διαθέτει κανείς μεγάλο θράσος ώστε να εμφανίζεται ως γιατρός ενώ δεν είναι, ενώπιον των Δημοτών του Δήμου Θήβας.
Η επιστημονική μου διαδρομή είναι τόσο επαρκής και ευκρινής ώστε θεώρησα περιττό να παραθέσω τους τίτλους σπουδών μου τόσο στην Ελλάδα όσο και στα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και Νοσοκομεία. Στη συνέχεια τους παραθέτω γιατί με υποχρεώνουν πλέον οι δίκην «συκοφαντών» συγγραφείς του διαδικτύου.
Όσον αφορά τη θητεία μου ως διευθυντής στο ΕΣΥ πληροφορώ τους ανώνυμους κριτές μου ότι η θέση μου αυτή δεν είχε καμία σχέση με τις διοικητικές. Υπήρξα επιστημονικός διευθυντής και δεν διαχειρίστηκα ποτέ ούτε ένα (1) ευρώ. Γι’αυτό ακριβώς το λόγο δεν υπέχω ουδεμία ευθύνη για το όντως υπερχρεωμένο ΕΣΥ. Δεν έδωσα ποτέ σε κανένα το δικαίωμα να μου καταλογίζει «υπερσυνταγογραφήσεις» αν αυτό υποδηλώνουν οι άγνωστοι και ανώνυμοι …γενναίοι επικριτές μου όταν αναφέρονται με αφορμή την υποψηφιότητά μου, σε «ασωτίες κάποιων διευθυντών και εξωθεσμικών» του ΕΣΥ. Ασφαλώς δεν τιμά κανένα «συκοφάντη» η κατασπίλωσή μου γιατί αφιέρωσα μέχρι σήμερα τη θητεία μου ως επιστήμονας-γιατρός στην υπηρεσία των ασθενών και μόνο.
Είμαι επιστήμονας και ως εκ τούτου οφείλω να διαθέτω τη γενναιότητα να δέχομαι και να αποδέχομαι κάθε καλόπιστη κριτική η οποία θα στηρίζεται σε στοιχεία και μόνο. Χωρίς στοιχεία η κριτική ισοδυναμεί με συκοφαντία πολύ δεν περισσότερο όταν υπεισέρχεται σε καθαρά «προσωπικά θέματα».

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Γεννήθηκα στα Λεύκτρα-Θηβών, όπου θα εγκατασταθώ μόνιμα, εφ’όσον εκλεγώ.
Είμαι πτυχιούχος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (1970).
Εκπλήρωση τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις ως οπλίτης ιατρός στις Στρατιωτικές φυλακές Μπογιατίου και ήμουν προσωπικός ιατρός του Αλέκου Παναγούλη, με τον οποίο ανέπτυξα προσωπικούς δεσμούς που διήρκεσαν μέχρι και το χαμό του. Ο ίδιος είχε εκφράσει τις ευχαριστίες του προς εμένα σε μακροσκελές αφιέρωμα στο βιβλίο της Οριάνα Φαλάτσι «Συνάντηση με την ιστορία». Αργότερα η ίδια η Φαλάτσι και στο βιβλίο της «Der Mann» (O Άνδρας), που εκδόθηκε και στην Γερμανία κάνει επίσης εκτενής αναφορές για τη συμπεριφορά μου απέναντι στον αείμνηστο Αλέκο.
Ως φοιτητής διετέλεσα πρόεδρος των Βοιωτικών Φοιτητών, μέλος του ΕΦΕΕ και μέλος της Νεολαίας της Ένωσης Κέντρου.
Μετεκπαιδεύτηκα επί 11ετία στη Γερμανία στις Πανεπιστημιακές κλινικές του Ντυσσελντορφ, Κολωνίας και Μάινζ και εξειδικεύτηκα στην Παιδονευρολογία. Στην Κολωνία εκπόνησα τη διδακτορική μου διατριβή.
1976-1984 : Δημοσίευσα πολυάριθμες μονογραφίες και ιατρικές εργασίες σε διεθνή αναγνωρισμένα περιοδικά.
Το 1984 κλήθηκα από το Πανεπιστήμιο της Πάτρας και συμμετείχα στη διαδικασία εκλογής σε θέση Επίκουρου Καθηγητή.
Από το 1986-2006 διετέλεσα Διευθυντής στο Παιδονευρολογικό τμήμα του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης.
Το 2006 μετατέθηκα ως Διευθυντής στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», όπου και παραμένω ως σήμερα.
Είμαι μέλος του Ιατρικού Συλλόγου και Παιδιατρικής Εταιρίας στη Ρηνανία-Βεστηαλία Γερμανίας, μέλος της Παιδονευρολογικής Εταιρίας Γερμανίας, μέλος της Περιγεννητικής Εταιρίας Γερμανίας-Αυστρίας.
Στο ενδιάμεσο διάστημα μετεκπαιδεύτηκα για μία 2ετία στις Νευρομυικές παθήσεις και την Ηλεκτρομυογραφία στην Ελβετία.
Μέλος της Παιδονευρολογικής Εταιρίας Ελλάδας και της Πανελλήνιας Παιδιατρικής Εταιρίας.
Μέλος της «Εταιρίας Βοιωτικών Μελετών», πρόσφατα συμπεριελήφθη το βιογραφικό μου στο κατάλογο του Who is Who.

Πολιτική-κοινωνική δραστηριότητα
• Φίλος-μέλος του Γερμανικού Σοσιαλιστικού κόμματος επί καγκελαρίας H.Smith.
• Mέλος του ΠΑΣΟΚ στο κέντρο του Πειραιά (αμέσως μετά την επιστροφή μου στην Ελλάδα.
• Το 2002 και 2003 Πρόεδρος του Αθλητικού Σωματείου «Επαμεινώνδας Λεύκτρων».
• Το 2006 προτάθηκα ως υποψήφιος Δήμαρχος στο Δήμο Πλαταιών από τη Νομαρχιακή Επιτροπή Βοιωτία, πράγμα που δεν αποδέχτηκα λόγω των πολλών υποχρεώσεων στο Νοσοκομείο.
• Το 2009 επίτιμος Πρόεδρος του «Α.Ο. Μαγούλας» (Θριάσιο).
• Κατέχω άριστα την Γερμανική γλώσσα.
• Η επιστημονική κατάρτιση, η οργανωτικότητα, η ειλικρίνεια και η αποτελεσματικότητα μου, που την συμπληρώνουν η οικογενειακή συμπαράσταση (από τη γυναίκα μου σολίστ πιάνου και τους δύο γιους μου, τον έναν γιατρό και τον άλλο εξειδικευμένο στις Δημόσιες Σχέσεις), ώστε να διατηρώ την αποφασιστικότητα και να διαχειρίζομαι υπεύθυνα ότι αναλαμβάνω.
• Με την ελπίδα ότι μπορώ να προσφέρω στο έργο του Συνδυασμού, αφήνω στην κρίση σας την αξιολόγησή μου.

Με τιμή

Dr. Ευάγγελος Ζωγράφος
Διευθυντής ΕΣΥ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Με το Συνδυασμό «Σύγχρονη Θήβα του Ν.Σβίγγου


Δεν υπάρχουν σχόλια: