Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

Οι ψυχανώμαλοι γκαγκάδες επικρίνουν τα εθνίκια του Μεγαλέξαντρου

“Ούτις”

Πρωί- πρωί σηκώθηκα, καρντάσια μου, και πότισα τον κήπο. Τριανταφυλλιές και γαρυφαλλιές, βασιλικά και αρμπαρόριζες, γλαδιόλες και αμαρυλλίδες. Κι ο κήπος μέσα στο άρωμα και τη δροσιά! Κι αφού τέλειωσα το πότισμα, απολάμβανα έναν ελληνικό μερακλήδικο στη βεράντα, μ’ ένα μουστοκούλουρο, έτσι για τη λιγούρα. Πάνω που απολάμβανα την τελευταία ρουφηξιά, εισβάλει σαν κομάντο η Αγλαΐα- το στεφάνι μου, ντε- και έξαλλη μου λέει:
«Αγησίλαε, άκουσες τι είπε το αμόρφωτο κι αλαζονικό %&$#@; Και το έχουμε στο στρατηγικό σχεδιασμό, το σούργελο.»
«Αγνοώ για τι θέμα μου μιλάς, κορίτσι μου» της απάντησα. Αν και περάσαμε τα εξήντα και ντουγρού πάμε προς τα εβδομήντα, μερικές φορές για να την καλμάρω της πετάω κανένα γλυκανάλατο κομπλιμέντο.
«Γι’ αυτόν τον "κύριο" Καρανίκα, σου μιλάω, αγορίνα μου.» Να το, το λεκτικό φαίρ πλέι, οπότε Αγησίλαος- Αγλαΐα 1-1!
«Τι έκανε πάλι, ο μάγειρας; Άφησε άπλυτο τον τέντζερη και τον άρχισε στα μπινελίκια ο μαγαζάτορας;» της το γύρισα.
«Όχι, βρε γεροξεκούτη» Νάτο το φάουλ από τα αποδυτήρια. Γεροξεκούτης εγώ, που τα μαλλιά μου αντί να ασπρίσουν προτίμησαν να σύρουν το χορό του Ζαλόγγου και έτσι αυτοκτόνησαν αντί να ατιμωθούν, έχοντας απομείνει το 20% , αλλά μαύρα κορακάτα; Και πάνω που πήγα ν’ ανοίξω σο στόμα, μου ‘μεινε ο λόγος στο λαρύγγι γιατί συμπλήρωσε: « Βγήκε ο μαλ@κοπίτουρας και όλους εμάς, που αντιδρούμε στο να πάρουν τα Σκόπια το όνομα της Μακεδονίας μας, μας αποκάλεσε αμόρφωτα εθνίκια που επικαλούμαστε τον Μέγα Αλέξανδρο, ενώ μας χαρακτήρισε φασίστες, ρατσιστές και εθνικιστές που τα βάζουμε άδικα με την γείτονα χώρα.»

Η συνέχεια >>> VagiaBlog…

«Αγλαΐτσα μου, μανάρι μου, μην ασχολείσαι με τον τύπο. Ή θα δοκίμασε την ποιότητα της κάναβης που θέλει να πουλιέται ελεύθερα, λες κι αυτό είναι το μείζον πρόβλημα της παραπαίουσας κοινωνίας μας, ή θα ήπιε μερικά σφηνάκια παραπάνω στα ντράγκ σόου που συχνάζει με τις κολλητές του τις τρανσέξουαλ» της απάντησα. «Επειδή έχω μεσάνυχτα περί του θέματος, θα πληροφορηθώ τα σχετικά από το ίντερνετ και θα το συζητήσουμε αργότερα αυτό που μου αναφέρεις».
Αρπάζω, το λοιπόν, καρντάσια μου, το τάμπλετ και ναααα το δάχτυλο να ψάχνει την είδηση πάνω στην οθόνη. Καθότι το χειρίζομαι καλά το εργαλείο της τεχνολογίας. Δεν κράτησε πολύ το ψάξιμο, και ιδού να φιγουράρει σαν γύφτικο σκεπάρνι ο Νικόλας ο τεντζεροξύστης- που εκτίμησε τα προσόντα του ο πρωθυπουργός μας και τον έκανε στρατηγικό συμβουλάτορα της κυβερνητικής ασχετοσύνης- να είναι στριμωγμένος ανάμεσα στα τίγκα στη σιλικόνη τεχνητά βυζιά δύο τρανσέξουαλ, από αυτές που αγαπήσαν σφόδρα οι ψυχανώμαλοι της κυβερνώσας συμπαράταξης και θέλουν ντε και καλά να μας πείσουν πως είναι αυτοί οι φυσιολογικοί και ο κανόνας της κοινωνίας., ενώ εμείς που επιθυμούμε οι αρσενικοί να πάμε με τα θηλυκά άδικα νομίζουμε πως είμαστε κανονικοί, αφού κατά την προοδευτική αντίληψη του μοντερνισμού είμαστε το λάθος της φύσης. Και όσα εξιστόρησε η Αγλαΐα, ήσαν πέρα ως πέρα αληθινά. Βγήκε ο χρυσοπληρωμένος τενεκές- χαρακτηρισμός που χρησιμοποίησε η πρώην συντρόφισσα στους κοινούς αριστερούς αγώνες για την κοινωνία, η Ζωή Κωνσταντοπούλου- ο αμόρφωτος και τεμπέλης- εφόσον η καριέρα είναι χολέρα όπως καμαρώνει- ο αρνητής στράτευσης και συνεπώς χωρίς εθνική συνείδηση, ο στόκος και φελλός, που επιπλέει γιατί ήταν τσιράκι του Αλέξη, να μιλήσει για αμόρφωτα εθνίκια, όσους δεν ξεπουλούν το όνομα της Μακεδονίας και συνακόλουθα την ίδια τη Μακεδονία! Και από πάνω μας δίνει μαθήματα ρεαλιστικής πολιτικής, ενώ μας ρίχνει τη λάσπη του φασίστα, του εθνικιστή και του ρατσιστή.
Ναι, καρντάσια μου. Ο Νικόλας ο Καρανίκας, η κυρά Τασία, ο Μπαλαούρας, ο Κουρουμπλής, ο Ντζιμάνης, ο Μπγιάλας, η Γαϊτάνη και όλα τα μπουμπούκια του κυβερνητικού συνασπισμού, αλλά και της αντιπολίτευσης, όλοι οι ξεπουλημένοι και αρνητές του έθνους, θα μας ρίξουν πολλή λάσπη, θα μας πουν πολλά ψέματα προκειμένου να εκτελέσουν την εντολή του αφεντικού τους, που δεν είναι η φωνή λαού, αλλά το συμφέρον των Αμερικανογερμαναράδων, ή πιο ωμά του Ρότσιλντ και των παραφυάδων του. Να παραχωρήσουν τώρα το όνομα και σε λίγο της γη της Μακεδονίας στους Σλάβους της Βαρντάρσκα. Να παραδώσουν τη Θράκη, κάποια νησιά και το μισό Αιγαίο στους Τούρκους. Να δώσουν την Ήπειρο στους Αλβανούς. Οι απάτριδες σύγχρονοι Εφιάλτες το απέδειξαν ψηφίζοντας τα μνημόνια της υποτέλειας με τα πλαστά στοιχεία των οικονομικών δεικτών και όλα τα ψέματα που μας είπαν για να καθίσουν στις πολυθρόνες της εξουσίας διαδεχόμενοι οι μεν τους δε και έχοντας ως όφελος τα τριάκοντα αργύρια της προδοσίας.
Και ‘κει που ήμουν απορροφημένος σ’ αυτές τις σκέψεις, ακούω πίσω μου τη φωνή της Αγλαΐας: «Τα βρήκες, Αγησίλαε;»
«Τα βρήκα, κοκόνα μου» της απάντησα. «Με τσάντισε αυτός ο χλεμίτζουρας, που το μόνο του προσόν είναι να τον ερωτεύονται οι τραβεστί! Ο αμόρφωτος μπαχαλάκης των Εξαρχείων με τη νοοτροπία του όλα τα σπάζω, όλα τα ισοπεδώνω γιατί δεν έχω θέσεις και ιδέες και θέλω να κάνω αισθητή την παρουσία μου- έστω και με καλυμμένο το πρόσωπο- ο αναιδής και άξεστος που από κομπλεξισμό έχτιζε με τους όμοιούς του τις πόρτες των γραφείων των καθηγητών στα πανεπιστήμια εγκλωβίζοντάς τους μέσα για τον χαβαλέ του, ο κατά συνείδηση τεμπελχανάς που η κουλτούρα σταματάει στα μπούτια και στα στήθη της Μενεγάκη, δεν μπορεί να χλευάζει όλους αυτούς που αγωνιούν για το μέλλον της πατρίδας τους. Δεν το επιτρέπει η συνείδησή μου.»
«Ναι, Αγησίλαέ μου. Πήραν πολύ θάρρος οι γκαγκάδες και πρέπει να τους στραπατσάρουμε τη μούρη. Και θα το κάνουμε πηγαίνοντας στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία!»
«Έτσι μπράβο, κορίτσι μου. Ετοίμασε τις σημαίες μας. Δικαίωμα να την βρίσκουν με τρανσέξουαλ έχουν. Δικαίωμα να κάνουν χρήση κάναβης έχουν. Δικαίωμα να πηγαίνουν στα ντράγκ σόου και στις συγκεντρώσεις των κίναιδων έχουν. Δεν τους αναγνωρίζουμε, όμως, το δικαίωμα να παραχωρούν την ιστορία μας και την πατρίδα μας. Οι μπαχαλάκηδες των Εξαρχείων έκαναν αρκετά μπάχαλο την οικονομία, την κοινωνία και τη χώρα μας. Στο θέμα της παραχώρησης του ονόματος της Μακεδονίας θα τους πούμε: ΟΧΙ! Το Μακεδονικό θα γίνει ο τάφος τους!».
«Πάμε, Αγησίλαε, να μην τους επιτρέψουμε να παίρνουν αποφάσεις διαγράφοντας ιστορία χιλιάδων χρόνων, κι ας μας πουν φασίστες.»
«Πάμε, Αγλαΐα μου, κι ας μας πουν εθνικιστές και ρατσιστές. Μέσα μας τρέχει αίμα ελληνικό. Εμάς δε μας μαγάρισε ακόμη ο διεθνισμός του Σόρρος και του Ρότσιλντ….»


Δεν υπάρχουν σχόλια: