Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Δημάρχου Θηβαίων κ. Νίκου Σβίγγου για την ανακοίνωση στήριξης του ΠΑΣΟΚ στον νέο Καλλικράτειο Δήμο

«Από το 1982 έχω θέσει τον εαυτό μου στην υπηρεσία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Επίσημα και υπεύθυνα, όντας μέλος του ΠΑΣΟΚ, συνεργάστηκα, υποστηρίχτηκα και εκλέχτηκα και Σύμβουλος και Δήμαρχος υποστηριζόμενος από το ΠΑΣΟΚ. Στην διαδρομή μου και εγω ως άνθρωπος, όπως επανειλημμένα έχω πει, έχω διαπράξει τα πολιτικά μου λάθη για τα οποία έδωσα τις απαραίτητες εξηγήσεις.
Σήμερα για μια ακόμη φορά το ΠΑΣΟΚ ανακοινώνει την στήριξη του στο πρόσωπο μου. Θέλω να πιστεύω ότι αυτό είναι ένα προϊόν της εκτίμησης του κόμματος του ΠΑΣΟΚ στο πρόσωπο μου το οποίο απορρέει από την πολύχρονη θητεία μου στην Αυτοδιοίκηση.
Σε ότι αφορά την νέα στήριξη την οποία αποδέχομαι με ικανοποίηση, οφείλω να πω ότι τα κριτήρια κατ’ αρχήν, σίγουρα είναι Αυτοδιοικητικά και κοινωνικά. Ένας Δήμαρχος όταν ολοκληρώνει μια θητεία που έχει υποστηριχθεί από το ΠΑΣΟΚ οφείλει να κάνει τον απολογισμό του κατά πρώτο λόγο στον λαό που τον επέλεξε τόσο σε πολιτική όσο και σε έργα.
Και αναφέρω: Ο ΧΥΤΑ, το Διυλιστήριο ύδρευσης, ο Ψηφιακός Δήμος, το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, ο προγραμματισμός μέσα από την επάρκεια και την πιστοποίηση για την διεκδίκηση του μεγάλου κεφαλαίου που λέγεται ΕΣΠΑ, δεν είναι τυχαίος. Έργα υποδομών σε όλη την πόλη, αθλητικά έργα (γήπεδα σε όλα τα Δημοτικά Διαμερίσματα και γήπεδα 5 επί 5 σε όλη την πόλη), μελέτες για την ανάπλαση του πεζόδρομου, κυκλοφοριακή μελέτη, ανάπλαση της οδού Πινδάρου, πρόταση για ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Jessica για την ανάπλαση του Συνοικισμού, ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων, η επαναφορά της εμποροπανήγυρης, αθλητικά γεγονότα και άλλες παρεμβάσεις νομίζω ότι είναι ένα μικρό δείγμα αυτών που επιτέλεσε ο Δήμος Θηβαίων τα χρόνια αυτά.
Αλλά το σημαντικότερο, η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πολιτών.
Θέλω να πιστεύω ότι το ΠΑΣΟΚ, πέραν των συνεργατών του με τις ιδεολογικές αρχές που καλύπτει ο καθένας μας, έχει και ένα ακόμη κριτήριο. Την αξία, τις δυνατότητες και την δυναμική που έχει κάθε πρόσωπο. Εκτιμώντας λοιπόν το ΠΑΣΟΚ την αξία μου και την πορεία του Δήμου επέλεξε να με στηρίξει.
Στην πρόσκληση αυτή καλώ, για ένα δυνατό ψηφοδέλτιο, πολίτες που έχουν την θέληση και την δυνατότητα να προσφέρουν, να συμβάλλουν για την μεγάλη πρόκληση του “Καλλικράτη” ο οποίος δεν είναι μόνο ένας Νόμος αλλά η ανατροπή στην «κοιμώμενη» Αυτοδιοίκηση και γι’ αυτό χρειάζεται τόλμη, δυναμική και ενεργούς πολίτες.
Προτεραιότητα θα δώσουμε στην ποιότητα ζωής του πολίτη. Παράλληλα, το περιβάλλον, η ενέργεια, έργα υποδομής τα οποία θα απαλύνουν αυτό που απαιτεί σήμερα ο πολίτης, δηλαδή την εξυπηρέτηση.
Και κάτι ακόμη. Εξ’ αρχής όταν κρίθηκα να δηλώσω την υποψηφιότητα μου, όπου δεν υπήρχε σκοπιμότητα για την αυτοπρόταση που δεν έκανα, αλλά έγινε ετεροπρόταση, διευκρίνισα στα όργανα του ΠΑΣΟΚ ότι θα ήθελα όλους τους συνδιεκδικητές της στήριξης του κόμματος, να είναι δίπλα μου εφόσον θα επιλεγώ.
Όπως επίσης διευκρίνισα, ότι σε αντίθεση περίπτωση θα τεθώ στην διάθεση του κόμματος και θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις τον υποψήφιο που θα στηρίξει το ΠΑΣΟΚ. Αυτή την στιγμή η επιλογή έχει γίνει στο πρόσωπο μου και προσκαλώ καταρχήν για συζήτηση και για συνεργασία όλους όσους ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με τα κοινά, όχι μόνο υπό την στήριξη και την σημαία του ΠΑΣΟΚ, αλλά οποιονδήποτε συμπολίτη έχει αναγνωρίσει τους μέχρι σήμερα αγώνες μας και τις αγωνίες μας προκειμένου να βαδίσουμε δυναμικά μέσα στην επόμενη Δημοτική περίοδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: