Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Υπ. Δημοτικός Σύμβουλος: Δημήτριος - Παναγιώτης Μπατσούλης

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Βάγια, όπου και ζω μόνιμα. Είμαι 29 χρονών.
Πέτυχα την εισαγωγή μου στο τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ) το έτος 2000 και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου το 2005 με βαθμό λίαν καλώς. Παράλληλα με τις ακαδημαικές μου υποχρεώσεις, προσέφερα ενεργά στο φοιτητικό συνδικαλιστικό κίνημα, με την ΠΑΣΠ. Συμμετείχα στις συνελεύσεις του τμήματος πληροφορικής ως εκπρόσωπος των προπτυχιακών φοιτητών του τμήματος. Το όραμα μας ήταν και παραμένει μια δωρεάν παιδεία υψηλού επιπέδου, στην οποία όλοι θα έχουν πρόσβαση και ίσες ευκαιρίες. Επίσης, συμμετείχα, ως υπεύθυνος, σε τέσσερις έρευνες του τμήματος Πληροφορικής. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου με την πρακτική άσκηση στο τμήμα πληροφοριακών συστημάτων της ΕΒΓΑ.
Από τον Σεπτέμβρη του 2005 και για 3,5 μήνες φοίτησα, με υποτροφία του προγράμματος Erasmus της Ευρωπαικής Ένωσης, στο Sussex University στην Αγγλία, οπου ήρθα σε επαφή με το Αγγλικό εκπαιδευτικό σύστημα και γενικότερα την Αγγλική κουλτούρα. Επανερχόμενος στην Ελλάδα ολοκλήρωσα με επιτυχία τα Αγγλικά μου, πετυχαίνωντας στις εξετάσεις του Proficiency of Michigan University με υποτροφία απο το Ιδρυμα Λάσκαρη.
Το διάστημα 2002-2006 διετέλεσα γραμματέας του πολιτιστικού συλλόγου των εν Αθηναις Θεσπιέων, ο Θέσπις, συμμετέχοντας ενεργά στις δραστηριότες του συλλόγου.
Το ακαδημαικό έτος 2006-2008 φοίτησα στον διατμηματικό μεταπτυχιακό των τμημάτων Οργανωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ και επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ). Ολοκλήρωσα το πρώτο μου μεταπτυχιακό τον Νοέμβρη του 2008, με βαθμό επιτυχίας 8,18 και κατεύθυνση Λογιστική και Χρηματοοικονομική.
Ως μεταπτυχιακός φοιτητής συμμετείχα με πενταμελή ομάδα στον διαγωνισμό επιχειρηματικής στρατηγικής Global Management Challenge, με χορηγό μας την εταιρεία PriceWaterhouseCoopers. Κατορθώσαμε να καταλάβουμε την πρώτη θέση στην Ελλάδα, και ως εκ τούτου, συμμετείχαμε στον διεθνή τελικό που έλαβε χώρα τον Απρίλιο του 2008 στο Βουκουρέστι, εκπροσωπόντας την χώρα μας.
Ολοκλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις στην Πολεμική Αεροπορία ως βοηθός ελεγκτής πτήσεων στις εξής μονάδες: Τρίπολη, Τατόι, Μύκονος και Τανάγρα.
Από το καλοκαίρι του 2000 έως και το 2009, κατά την διάρκεια των θερινών διακοπών από τις σπουδές μου, εργαζόμουν προκειμένου να χρηματοδοτήσω και να ολοκληρώσω τις σπουδές μου. Εργάστηκα στις εξής επιχειρήσεις: Μόρνος, ΕΒΓΑ, Kantor σύμβουλοι επιχειρήσεων.
Περσι το καλοκαίρι εργάστηκα ως λογιστής στην πόλη της Θήβας,στο γραφείο του Θεμιστοκλή Νόκα. Διαθέτω τις σχετικές άδειες ασκήσεως οικονομολογικού επαγγέλματος και λογιστή- φοροτεχνικού.
Τον Σεπτέμβρη του 2009 ξεκινήσα το δεύτερο μεταπτυχιακό μου στο πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ, στον τομείς της Λογιστικής και Ελέγχου, με την κατεύθυνση του Ελέγχου. Στο πρόγραμμα φοίτησα με υποτροφία της ελεγκτικής πολυεθνικής εταιρείας PriceWaterhouseCoopers. Ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακο μου τον Σεπτέμβρη του 2010.
Τον Μάρτιο του 2008 συμμετείχα, ως εκλεγμένο μέλος, στο συνέδριο επανίδρυσης της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ, οπου θέσαμε τις βάσεις για την επαναλειτουργία της νεολαίας μας.
Τον Μαιο του 2008 εξελέγην στην συντονιστική επιτροπή της δημοτικής οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ στον δήμο Βαγίων.
Ομιλώ Αγγλικά ενώ παράλληλα εχω βασική γνώση Γαλλικών.
Έχοντας ζήσει για μεγαλα διαστήματα σε Ολλανδία και Αγγλία και έχοντας ταξιδεψει σε αρκετές χώρες στην Ευρωπαική Ένωση, ήρθα σε επαφή με διαφορετικές προσωπικότητες, κουλτούρες και πολιτισμούς που με βοήθησαν να αποκτήσω μια πολύπλευρη προσωπικότητα, να έχω άποψη και να είμαι σε θέση να προτείνω λύσεις για τα προβλήματα του τόπου μου.
Σήμερα, είμαι παρών, και ζητώ την στήριξή σας προκειμένου να αγωνιστούμε για ενα καλύτερο νεο καλλικράτειο Δήμο Θηβαίων.
Συστρατεύομαι με τον Νίκο τον Σβίγγο και στηρίξω το όραμα του για τον νεο καλλικράτειο δήμο Θηβαίων, ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στον δήμο Θηβαίων απο την εκλογική περιφέρεια Βαγίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: