Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Αίσιμα και αδήριτα (ΙΗ΄)

Ούτις

● Η Αννούλα του βορρά με τα αγγλικά της και το πιάνο της

Φαίνεται η υπουργός α-παιδευσίας και δια βίου αφασίας έχει τόση μεγάλη εμπιστοσύνη στην ελληνική δημόσια παιδεία, της οποίας προΐσταται, ώστε:
α) το μοναχογιό της τον έχει σε πρωτοκλασάτο ιδιωτικό σχολείο, φοιτώντας σε τμήμα που χορηγεί τίτλο μη συμμετοχής σε πανελλαδικές εξετάσεις, γιατί αμέσως θα φύγει για ελιτίστικο πανεπιστήμιο του εξωτερικού, και
β) σε μυστική σύσκεψη για την παιδεία είχε συνομιλητές κάθε φυλής “σοφούς” εκτός από τη δική της φυλή.
Ίσως οι δικοί μας απαίδευτοι δεν γνώριζαν αγγλικά και πιάνο στο επίπεδο της ξινής Αννούλας, που βάλθηκε να μας αλλάξει τη μητρική μας γλώσσα. Τα ελληνικά είναι γλώσσα βουκολική, των άξεστων ευρωλιγούρηδων ιθαγενών αυτής της χώρας, που από τη μια μεριά θέλει να κυβερνήσει- αυτό το σαράκι να γίνει πρωθυπουργός θα της τρώει τα σωθικά- κι από την άλλη πασχίζει να την ξεπουλήσει. Σιγά τους ιθαγενείς που ζουν στη γη των αρχαίων “σοφών”… Έτσι από την πρώτη δημοτικού τα παιδιά μας θα διδάσκονται τη γλώσσα των “σερ” και των μορφωμένων, τα εγγλέζικα. Ζήλεψε την προφορά της αλόγας Ντόρας- την έχετε ακούσει στην τηλεόραση όπου τρίζει το γυαλί όταν μιλάει το εγγλέζικο- και θέλει όλα τα ελληνάκια να γίνουν αμερικανάκια. Προφανώς αμερικανάκια θα γίνουν, καθώς μας αφελληνίζουν, αλλά υπηρέτες των αμερικάνων καουμπόϋδων, που θα έρθουν σαν τους Τεξανούς με τα σπιρούνια τους να εκμεταλλευτούν τα πετρέλαια του Αιγαίου. Εκεί στη λέσχη Μίλντερμπεργκ, που πήγαινε για καφέ ή τσάϊ με τσιζκέικ, αυτά σχεδίαζαν με τα μεγάλα αφεντικά. Και η Αννούλα το έτρωγε όλο το φαγητό της, θέλω να πω μάθαινε ό,τι της σερβίριζαν, για να δείξει ότι είναι υπάκουο κορίτσι στους παγκόσμιους κυβερνήτες. Όλοι εκεί σχεδιάζουν το μέλλον μας. Εμείς οι αμαθείς είμαστε ανάξιοι να διαχειριστούμε την τύχη μας και γι’ αυτό- να τους έχει ο Θεός καλά- κάνουν σύναξη κάθε χρόνο αυτοί που ξέρουν και αποφασίζουν για εμάς, που δεν ξέρουμε.
Η Αννούλα του βορρά, δηλαδή της Ευρώπης του βορρά, των πολιτισμένων αγγλοσαξόνων και κελτών, όχι του νότου, που μυρίζουν γυφτίλα, είναι υπουργός της παγκοσμιοποιημένης παιδείας- φτου! να φτύσουμε τον κόρφο μας, όχι της εθνικής, αφού κατά τα σαΐνια, που έχει μαζέψει γύρω της, δεν υπάρχει ελληνικό έθνος, ένας αχταρμάς τουρκόσπορων, αρβανιτικο-βουλγαρο-σλαβο-βλαχο-μπάσταρδων είμαστε- και έχει σαν όραμα να μας εξευγενίσει. Γι’ αυτό τέλος η δωρεάν παιδεία. Έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες. Θα σπουδάζουν όσοι έχουν. Οι φτωχοί θα γίνουν λαντζέρηδες και σκουπιδιάρηδες στους νέους αφέντες, όπου οι πολιτικοί θα μας πουλήσουν. Για το καλό μας!!!
Για να μπορέσει να υλοποιήσει το όραμά της συμφώνησε στη μείωση κατά 40% των λειτουργικών εξόδων των σχολείων, ενώ προχωρεί εντός των ημερών δήθεν σε διαβούλευση για τη μείωση των σχολείων, και είναι ειλημμένη η απόφαση να μειωθεί στο 50% ο αριθμός των σχολείων. Την εποχή που άλλα κράτη επενδύουν στην παιδεία και στις επιστήμες, εμείς κάνουμε οικονομία χτυπώντας την παιδεία και την έρευνα στα πανεπιστήμια. Θα προωθήσουμε όμως τη νεολαία στα τυχερά παιγνίδια εγκαθιστώντας σε κάθε γειτονιά κουλοχέρηδες και σε κάθε πόλη καζίνο. Έτσι θα έχουν κέρδη πολλά και εισόδημα μεγάλο!

Η συνέχεια >>> εδώ …
Την εποχή που έκοβε τους μισθούς από το εκπαιδευτικό προσωπικό και έκανε τις περικοπές στην παιδεία φρόντιζε για το παλάτι της και για την “αυλή” της. Μόλις 200000 Ε έδωσε για να ντύσει με κουρτίνες το υπουργείο της. Τι είναι σήμερα 200000 Ε; Και γιατί να τσιγκουνευτούμε, άλλωστε, στο τροϊκανό κράτος; Οι οικονομία είναι για τους κοπρίτες που τόλμησαν και τα έφαγαν μαζί με τους πολιτικούς. Αυτοί οι φαύλοι και κοπρίτες πολίτες πρέπει να βοηθήσουν τους πολιτικούς να μη τους μοιάσουν στη μιζέρια.
Μια Λαίδη- Αννούλα του βορρά πρέπει να έχει πολυπρόσωπη “αυλή” και πολλούς συμβούλους, ώστε πλουραλιστικά να αποφασίζει. Έτσι, ούτε δέκα, ούτε είκοσι, αλλά 46 άτομα έχει στο γραφείο της η Αννούλα! Και απλοχέρα στη συγκρότηση της “αυλής” της: Στον προϋπολογισμό του υπουργείου της 9, 5 εκ. Ε προβλέπονται για το Σύμβουλο δημοσιότητας. 4 εκ. Ε για υπηρεσίες δημοσιότητας, προβολής και πληροφόρησης. 12 εκ. Ε για τις υπηρεσίες συμβούλου υποστήριξης!!
Και μελέτες, πολλές μελέτες… Μερικά παραδείγματα:
● Πραγματοποιήθηκε μελέτη για τις δυνατότητες αναβάθμισης της διοίκησης της εκπαίδευσης, ενόψει των αλλαγών που θα γίνουν στη Διοίκηση και στην Αυτοδιοίκηση. Για να συνταχθεί, λοιπόν, η μελέτη προβλέπονται 70.000 Ε για 3 μήνες.
● Για τον σύμβουλο αξιολόγησης προβλέπεται αμοιβή 300.000 Ε. Εδώ βρίσκεται και μια πολύ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια: Αμοιβή 300.000 Ε για δύο χρόνια ή όποτε τελειώσουν τα λεφτά!! Αυτό είναι σα να λέει κάποιος «πάρε τα λεφτά και φύγε»….
● Σύμβουλος επικοινωνιακής στρατηγικής: 270.000 Ε για τα πρώτα χρόνια και 180.000 για τα επόμενα.
Τεχνικός σύμβουλος για την υποστήριξη συγχώνευσης των φορέων του Υπουργείου Παιδείας. Δηλαδή για να συγχωνευτούν, παραδείγματος χάρη, ο ΟΕΠΕΚ, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και το ΚΕΕ, πρέπει να έχουμε έναν σύμβουλο ο οποίος σε 90 μέρες θα μας πει πώς θα γίνει και θα πάρει 70.000 Ε.
● Σχέδιο δράσης για την υλοποίηση νέας εθνικής στρατηγικής για τη διά βίου μάθηση. Θα αμειφθεί με 100.000 Ε για 70 μέρες. Φθάσαμε μέχρι και σε καταγγελίες: «Το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με καταγγελία της ΟΛΜΕ, μοιράζει προκλητικά τεράστια ποσά που προβλέπονται από το ΕΣΠΑ, σε εταιρείες ιδιωτικών συμφερόντων, για καταγραφή, σχεδιασμό και διαφήμιση εκπαιδευτικών δράσεων. Έτσι, για να αποτυπωθεί η υπάρχουσα κατάσταση στη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση (δηλαδή να καταγραφούν τα σχολεία, οι μαθητές, όλο το δυναμικό), το υπουργείο Παιδείας με απόφαση του στις 8/11/2010 με αριθμό πρωτοκόλλου 21975 θα διαθέσει από το ΕΣΠΑ 343.150 ευρώ.» Όταν η κυβέρνηση εξήγγειλε τα μέτρα με τον εργατικό οδοστρωτήρα η Αννούλα μοίραζε αφειδώς στους ημέτερους. Κάποιες κακές γλώσσες λένε ότι ο βασικός διακινητής των διαδραστικών συστημάτων, που εγκαθίστανται στα γυμνάσια αυτή την εποχή, είναι ο σύζυγος της Αννούλας. Για την οικογένεια, ρε γαμώτο!!!
Και αυτά ως τώρα. Πόσους ακόμη συμβούλους θα προκηρύξουν ως το 2015 και πόσο τελικά θα κοστίσουν;
1.100.000 ευρώ, ως τώρα μόνο, για υπηρεσίες, οι οποίες αφενός μπορούν να καλυφθούν από τους μόνιμους υπαλλήλους του Υπουργείου και αφετέρου σε καμία περίπτωση δεν κοστίζουν τόσα χρήματα.
Πού ακούστηκε οι αμοιβές των συμβούλων να είναι κατά πολύ μεγαλύτερες από αυτές των πολιτικών τους προϊσταμένων, στην συγκεκριμένη περίπτωση των υπουργών και της λοιπής πολιτικής ηγεσίας; Τί δικαιολογεί αμοιβή 300.000 ευρώ για επικοινωνιολόγο ή αξιολογητή; Τί είναι σύμβουλος συγχωνεύσεων που θέλει και 23000 ευρώ τον μήνα; Αποτελεί πρόκληση να ανακοινώνονται τέτοιες αμοιβές κρατικοδίαιτων καρεκλοκένταυρων, όταν οι εκπαιδευτικοί αυτής της χώρας και άλλοι εργαζόμενοι έχουν γονατίσει στην κυριολεξία με τα κυβερνητικά μέτρα.
Ποιές είναι οι αρμοδιότητες αυτών των ατόμων, οι οποίες να δικαιολογούν τόσο υψηλές αμοιβές; Τί προσόντα έχουν αυτά τα άτομα, για να πληρώνονται τόσα χρήματα;
Το Υπουργείο δεν διαθέτει οργανωμένα τμήματα και υπηρεσίες δημοσιών σχέσεων, αξιολόγησης, διαχείρισης κοινοτικών προγραμμάτων, νομικές υπηρεσίες, ώστε να είναι σε θέση να αναλάβει αυτά τα έργα το ίδιο; Εκτός και αν οι υπηρεσίες του Υπουργείου είναι πλέον τελείως διαλυμένες. Αν είναι έτσι να βγει η Αννούλα και να πει ότι είναι ανίκανη να διοικήσει.
Με ποιά λογική τα χρήματα του ΕΣΠΑ δίνονται σε τέτοια έργα; Γιατί θεωρούνται προτεραιότητα οι παροχές συμβουλευτικών υπηρεσιών και άλλα ευτράπελα, όπως το 1.500.000 ευρώ για τον καινοτόμο εκπαιδευτικό- είχατε ακούσει τέτοιο μεγαλόστομο τίτλο;- ο οποίος θα πηγαίνει σε φιέστες και σε άχρηστες πλατφόρμες;
Λαουτζίκο, σφίξε το ζωνάρι, φτάσε στα όρια της τρέλας, για να περνάνε αυτοί καλά. Γιατί σε όλες τις εποχές υπήρξαν οι έξυπνοι ψεύτες και τα χαϊβάνια που έχαφταν τα ψέματα. Κορόϊδα, πεθάνετε εσείς για να ζήσουμε εμείς, μας λέει η Αννούλα. Το πολύ- πολύ να φτιάξουμε αργότερα ένα μνημείο αφιερωμένο στον ηλίθιο πεσόντα πεινασμένο εργαζόμενο ώστε να διατηρήσει το χαβιάρι, το σολομό και τη σαμπάνια ο πλούσιος. Και για να δικαιολογήσουμε τα νέα μνημεία των ηλιθίων πολιτών, θα πρέπει να σταματήσουμε να φτιάχνουμε μνημεία ιστορικά. Στα Σκόπια τιμούν τον Μ. Αλέξανδρο με αγάλματα, ενώ στην Αθήνα δεν τολμούν να του στήσουν άγαλμα. Μα και σε όσους οι πιο παλιοί έστησαν άγαλμα, φροντίζουν οι γιαλαντζί νεοκουλτουριάρηδες να αμαυρώσουν τη μνήμη τους μιλώντας για gay αγωνιστές του 1821. Και κανείς από το Υπουργείο Παιδείας – έχει άδικο αν κάποιος πει: γ@@ώ τα υπουργεία σας;- δε βρέθηκε να τους πει το αυτονόητο: αυτό που εσείς καταφέρνετε με το διαμέτρημα του πρωκτού σας, άλλοι το έκαναν με το αίμα τους- και ήταν πολύ πιο δύσκολο, γι’ αυτό και τους έγραψε η ιστορία! Αυτεπάγγελτα έπρεπε να επέμβει το υπουργείο και να βάλει τους παραχαράκτες της ιστορίας μας στη θέση τους. Μα τι μπορεί να περιμένει κάποιος από του υπουργείο που αφαιρεί ώρες διδασκαλίας της ιστορίας για να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας των αγγλικών! Το υπουργείο Παιδείας βγάζει την Ιστορία από τα υποχρεωτικά μαθήματα και την κάνει μάθημα επιλογής για την Β και την Γ' Λυκείου. Σύμφωνα με την τελική πρόταση για την δομή και την μορφή του νέου Λυκείου, προτείνεται: Ενίσχυση της αγγλικής γλώσσας που θα διδάσκεται υποχρεωτικά και στις 3 τάξεις του Λυκείου, 3 ώρες την εβδομάδα.
Στον Καιάδα κάθε τι που έχει σχέση με την ελληνικότητα! Επί των ημερών της Αννούλας κλείνουν πολλά σχολεία του εξωτερικού, όπου οι ομογενείς έκαναν μαθήματα στην Ελληνική γλώσσα. Τη στιγμή που στην μακρινή Αυστραλία καθιερώνονται τα ελληνικά, με έμφαση τα αρχαία, εμείς κλείνουμε τα σχολεία μας. Μαθαίνουμε από τα ΜΜΕ: Ιδιαίτερη εντύπωση έχει προκαλέσει η δήλωση της κυρίας Διαμαντοπούλου προς το δήμαρχο Χειμάρρας κ. Βασίλη Μπολάνο σε συνάντηση που είχαν στο υπουργείο Παιδείας, ότι έχει ζητήσει τη κατάργηση του άρθρου 17 που θέλει τη διδακτέα ύλη μέχρι και την 9η τάξη να μοιράζεται κατά 75% στα ελληνικά και κατά 25% στα αλβανικά. Μέσα στις προθέσεις της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι οι Έλληνες μαθητές στα Ελληνικά σχολεία της Βόρειας Ηπείρου να διδάσκονται τα μαθήματα σε ποσοστό 50% στα ελληνικά και 50% στην αλβανική γλώσσα. Να σημειώσουμε ότι το άρθρο 17 το είχε δεχτεί η αλβανική κυβέρνηση κατόπιν ισχυρών πιέσεων και κινητοποιήσεων της ελληνικής ομογένειας στη Βόρεια Ήπειρο, ενώ η κατάργησή του θεωρείται ότι θα αποτελέσει καίριο πλήγμα στη διατήρηση των πολιτισμικών δεσμών των Ελλήνων ομογενών και ιδιαίτερα της νέας γενιάς με την Ελλάδα. Με εισήγηση της πρώην ειδικής γραμματέα του υπουργείου Παιδείας Θάλειας Δραγώνα- είναι η επιδοτούμενη πράκτορας του Σόρρος- έκλεισε η ελληνική Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία της Θεσσαλονίκης, στην οποία φοιτούν εκπαιδευτικοί για τα μειονοτικά σχολεία της Θράκης. Έτσι ικανοποίησε το πάγιο αίτημα της Aγκυρας να κλείσει την Ακαδημία και οι εκπαιδευτικοί να διορίζονται από την Τουρκία! Η σταδιακή τουρκοποίηση της Θράκης παίρνει σάρκα και οστά. Με αυτό τον τρόπο συσφίγγουμε τις σχέσεις με την “φίλη” και “γείτονα” χώρα στα πλαίσια της δική τους Νέο-οθωμανικής αυτοκρατορίας και της δικής μας ραγιαδοποίησης.
Δεν είναι τυχαίο ακόμα ότι στις μυστικές υπηρεσίες (κατά καιρούς εξέχοντα στελέχη μυστικών υπηρεσιών έχουν κάνει ανάλογες δηλώσεις) διδάσκονται ότι για να μπορέσεις να χειραγωγήσεις μια χώρα, ένα έθνος, είναι απαραίτητο να παρεισφρήσεις στο εκπαιδευτικό της σύστημα και να το ελέγξεις για 15 περίπου χρόνια.
Όσα δηλαδή χρειάζονται για να εκπαιδευτεί μία γενιά. Δυστυχώς και στην Ελλάδα αυτό το φαινόμενο είναι εμφανές. Βλέπουμε λοιπόν τις τελευταίες δεκαετίες κάθε υπουργός που αναλαμβάνει το ευαίσθητο Υπουργείο Παιδείας να κάνει τις δικές του παρεμβάσεις, χωρίς πολλές φορές να κοιτάξει καν αν έχει γίνει κάτι καλό που πρέπει να συνεχιστεί από τον προκάτοχό του. Συνεπώς δεν δημιουργείται κανένα υπόβαθρο για μια σωστή εκπαίδευση. Σ’ αυτό συμβάλλει και η έλλειψη εθνικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Βέβαια το ζήτημα είναι ακριβώς αυτό, δηλ. να μην υπάρχει ούτε καν μια ενιαία εκπαιδευτική πολιτική, αλλά περιφερειακή…
Μετά βλέπουμε προσπάθειες άμβλυνσης της εθνικής και ιστορικής μνήμης των Ελλήνων. Ιδέες τύπου Ρεπούση, Δραγώνα, Βαλλιανάτου περί πολυπολιτισμού, συνωστισμού, άρχισαν να εισάγονται στα βιβλία. Ακολούθησαν τα νέα σχολεία όπου οι μαθητές λέει θα διδάσκονται υποχρεωτικά τα αγγλικά από την Α΄ τάξη δημοτικού. Πριν δηλαδή τα παιδάκια μάθουν καλά- καλά να συλλαβίζουν (γ-α=γα, τ-α=τα και όλο μαζί γάτα) να ξέρουν και το this is a book! Με το ζόρι δηλαδή να εκπαιδευτούν ως δίγλωσσα! Πόσο καταστρεπτικές συνέπειες έχει αυτό για την γλωσσική και διανοητική τους ανάπτυξη το εξέτασε κανείς; Γιατί στην ηλικία αυτή το παιδί επιλέγει το ευκολότερο. Έτσι αφού η γραμματική και το συντακτικό της αγγλικής είναι ευκολότερο, τα παιδιά θα μάθουν καλύτερα τα αγγλικά από τα ελληνικά. Σαν πρώτο δείγμα έχουμε τη χρήση των greeklish όταν οι νέοι γράφουν τα μηνύματά τους στα κινητά τηλέφωνα ή στο facebooke.
Σήμερα, διαβάζουμε ότι κλείνουν Πανεπιστήμια και μέσα στα μέτρα του μνημονίου είναι και το κλείσιμο σχολείων. Παλιά όταν ήμουν μαθητής στο δημοτικό, όταν ακόμα υπήρχε η θέληση να μεταδοθούν στους μαθητές κάποιες αξίες, μας λέγανε πως όταν ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή… Ας περιμένουμε λοιπόν να ανοίξουν κι άλλες φυλακές… Για σώματα και ψυχές!
Κερασάκι στην τούρτα της εθνικής μας λήθης και απαξίωσης οι ειδήμονες Βερέμης, που ως σοφός της Παιδείας επί Σημίτη πρώτος πρότεινε να σταματήσει η δωρεάν διανομή βιβλίων στους μαθητές γιατί ήταν λέει λαϊκίστικο μέτρο της επταετίας, και ο πολλά βαρύς Τσατσόπουλος, που κατά δήλωσή του θέλει να τον αποκαλούν “ ψωλή του Βουκεφάλα” και μας διδάσκει ιστορία λέγοντας ότι ο Κολοκοτρώνης ήταν gay και αρραβωνιασμένος με τον γκόμενό του! Αυτοί είναι οι διαμορφωτές τις ιστορικής μας μνήμης…
Είχε δίκιο ο Χένρι Κίσιγκερ όταν είπε το 1994: «Ο ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι’ αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ, δηλαδή, να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ». Νομίζω ότι βλέπουμε μπροστά μας να υλοποιούνται οι εξαγγελίες του… Το εκπαιδευτικό μας σύστημα, όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα από τις πολιτικές των δύο κομμάτων εξουσίας, είναι μια μηχανή παραγωγής αμαθών, απροβλημάτιστων και άβουλων αυριανών πολιτών, δηλαδή τέλειων πολιτών για την Νέα Τάξη Πραγμάτων, εύκολα ελεγχόμενων.
Πώς είναι δυνατόν- και σε όλους μας έχει συμβεί- να απορούμε με έναν συνειρμό που έκανε ένα πεντάχρονο παιδί, και να θαυμάζουμε την εξυπνάδα και την ευστροφία του σ’ αυτήν την ηλικία, και το ίδιο παιδί στα 15 του να βαριέται να σκεφτεί και τα πιο στοιχειώδη; Οι νέες γενιές γαλουχούνται χωρίς αξίες, όχι μόνο εθνικές αλλά ούτε καν ανθρωπιστικές. Γι’ αυτό οι νέοι οδηγούνται σε αδιέξοδα, νοιώθουν απομονωμένοι, αποξενωμένοι από την κοινωνία και γι’ αυτό δεν ενδιαφέρονται και ιδιαίτερα γι’ αυτήν. Χάνουν την ταυτότητά τους και δεν έχουν τρόπους να εκφράσουν ό,τι νοιώθουν.
Από την εφημερίδα “Το Βήμα” πληροφορηθήκαμε ότι μυστικές συσκέψεις αμερικανών «σοφών» έγιναν τις προηγούμενες ημέρες στο Μέγαρο Μαξίμου για να «ντύσουν» τις επικείμενες αλλαγές στα σχολεία. Την Παρασκευή 14 Γενάρη η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας σύσσωμη, παρουσία του υπουργού Πολιτισμού κ. Π. Γερουλάνου, συμμετείχε σε σύσκεψη που έγινε στο Μέγαρο Μαξίμου προκειμένου να αναζητηθούν οι τρόποι εφαρμογής του τεράστιου προγράμματος μετάβασης των ελληνικών σχολείων στην ψηφιακή εποχή. Παρακαθήμενοι του πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου ήταν αμερικανοί, βέλγοι και άγγλοι καθηγητές Πανεπιστημίου που ειδικεύονται σε θέματα νέων ψηφιακών βιβλιοθηκών και διάδοσης της γνώσης μέσω Internet, ένας κροάτης επιχειρηματίας ειδικός στις υπηρεσίες αυτοματισμού και μια ελληνοαμερικανίδα καθηγήτρια. Από την πλευρά των Ελλήνων συμμετείχαν εκτός του Πρωθυπουργού και του κ. Γερουλάνου, η υπουργός Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου, η αναπληρώτρια υπουργός κυρία Φώφη Γεννηματά, η υφυπουργός κυρία Εύη Χριστοφιλοπούλου, ο υφυπουργός κ. Γ. Πανάρετος και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου κ. Βασ. Κουλαϊδής. Η σύσκεψη έγινε στα αγγλικά και κράτησε πέντε ώρες. Στη σύσκεψη που έγινε οι αμερικανοί προσκεκλημένοι του κ. Παπανδρέου δήλωσαν ότι είμαστε η πρώτη χώρα που σχεδιάζει να εφαρμόσει αυτή την πολιτική σε όλες της βαθμίδες της εκπαίδευσης και να εισαγάγει ως και «ψηφιακά βιβλία» (e readers) στα ελληνικά σχολεία. Οι προσκεκλημένοι του Πρωθυπουργού συμφώνησαν στο ότι θα ήταν απίστευτη πρόοδος για ένα εκπαιδευτικό σύστημα να μπορέσει σε αυτή τη φάση να δώσει έστω και σε πιλοτικό επίπεδο στους μαθητές συσκευές όπως τα «ψηφιακά βιβλία». Εκτενής συζήτηση έγινε και για το τι σημαίνει σήμερα να είσαι εκπαιδευτικός, καθώς όπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι του υπουργείου Παιδείας, ο δάσκαλος και ο καθηγητής έχουν χάσει σήμερα τον έλεγχο στη διδασκαλία τους.
Δεν διαβάσαμε να πήραν μέρος στη σύσκεψη Έλληνες “σοφοί”, έστω, ρε παιδί μου, κάποιοι γνώστες της ζούγκλας που λέγεται ελληνικό σχολείο. Να παρευρεθεί ένας δάσκαλος, ένας καθηγητής για να πουν ότι τα αλλοπρόσαλλα εκπαιδευτικά συστήματα, που εκπονούν καρεκλοκένταυροι γραφειοκράτες, οι οποίοι δεν έχουν καμία επαφή με την αίθουσα διδασκαλίας και τις ανάγκες ή τα προβλήματα των σημερινών μαθητών έχουν δημιουργήσει ένα αποκρουστικό και ανιαρό σύστημα. Τα ψηφιακά συστήματα μας μαράνανε. Ο μαθητής απεχθάνεται τη μαθησιακή διαδικασία! Το σχολείο δεν είναι καθόλου ελκυστικό. Ενώ ο έλληνας μαθητής καταπονείται περισσότερο από τους μαθητές των άλλων χωρών και δεν έχει ελεύθερο χρόνο, είναι τελικά ο λιγότερο ωφελούμενος.
Επομένως, Αννούλα του βορρά, όλα αυτά είναι φρου- φρου κι αρώματα. Φούσκες και παρλαπίπες, λεφτά για πέταμα. Ο μαθητής θέλει ένα ευχάριστο σχολείο, με σωστούς δάσκαλους, που ελέγχουν και ελέγχονται. Δάσκαλους που είναι κατάλληλοι για την αίθουσα, ευχάριστοι και ψυχικά ισορροπημένοι. Αυτό το έλεγξε ποτέ κανείς; Πριν την ψηφιακή τάξη χρειάζεται να επανέλθει η “τάξη” στα σχολεία, ο σεβασμός, οι αξίες, η αξιολόγηση της γνώσης.
Αννούλα, πρέπει να ξέρεις ότι η προκοπή και η συνέχεια ενός λαού εξαρτάται κατά πολύ από την ποιότητα και την συνεχή αναβάθμιση της παιδείας. Από την παιδεία και το σχολείο, παίρνει η νέα γενιά τις αξίες, τα ιδανικά, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, στην οποία θα είναι οι μελλοντικοί ενεργοί πολίτες Έτσι διατηρείται η συνοχή και η συνέχεια της κοινωνίας. Έτσι διατηρείται το έθνος. Και δε μου άρεσε καθόλου που αφαίρεσες από το υπουργείο σου τη λέξη “εθνική”. Από Υπουργείο Εθνικής Παιδείας- με κεφαλαία, που έχουν τεράστια σημασία για το έθνος μας- εσύ, η συνομιλήτρια της λέσχης Μπίλντερμπεργκ- το υποβίβασες σε υπουργείο παιδείας, δηλαδή, γαλουχίας άβουλων πολιτών της παγκόσμιας σούπας, χωρίς εθνική συνείδηση. Τα σχέδια και οι πρακτικές σας, εκεί στο υπουργείο α-παιδευσίας και δια βίου αφασίας, φαντάζουν ως εσκεμμένη δολιοφθορά για το μέλλον μας ως έθνος!!!
Αν θέλετε να κάνετε συγχωνεύσεις και να μειώσετε τα έξοδα για να καταβάλετε τις δόσεις στους τοκογλύφους που μας έφερε η κυβέρνηση σου, συγχωνεύστε τους 300 της Βουλής και κάντε τους 150. Εκτός του ότι θα μειωθούν τα προκλητικά έξοδα από τους 150 περιττούς!... σίγουρα θα νιώσουμε και εμείς καλύτερα γνωρίζοντας καλύτερα ποιοι τα τρώνε- γιατί μαζί, σίγουρα, δεν τα φάγαμε- και ποιοι φροντίζουν, αφού τα φάνε, να τα κουκουλώνουν, όπως κάνατε με το Βατοπέδι και τη Siemens.
Αννούλα μου, εμείς είμαστε του νοτιά, μεγαλώσαμε με τα ελληνικά μας και στο κάτω- κάτω της γραφής μας αρέσει το μπουζούκι του Τσιτσάνη. Δεν είμαστε ούτε για αγγλικά, ούτε για πιάνο… Αννούλα μου, είμαστε Έλληνες, και θέλουμε- που να πάρει η ευχή- να μείνουμε Έλληνες, εδώ στο νότο! Εσύ, πάρε το κουβαδάκι σου και άμε στο βορρά

Δεν υπάρχουν σχόλια: